Het 2e 4-tal was toe aan vakantie

De laatste wedstrijd van het tweede 4-tal was thuis tegen Edese S.V. 2. Vorige keer was er met 4-0 verlopen, dus het zou een zware wedstrijd worden.

Pim Jongeneel zijn tegenstaander dacht grote stappen snel naar huis! Dat leek ook te gebeuren omdat Pim zijn dame in liet sluiten waar door het wel even slikken was, 0-1.

Hans van der Zijde wilde wat rechtzetten na enkele goede partijen toch verloren te hebben. Zijn tegenstander was snel zijn pionnen naar voren aan het schuiven, maar verwaarloosde zijn ontwikkeling. Hans maakte er goed gebruik van en won materiaal en snel de partij, 1-1. Dat is al een punt meer dan de eerste keer.

Willem van Amerongen kwam er niet aan te pas. Hij verloor door iets op de achterste rij, 1-2.

Johan Verbraak had de langste partij van de avond. Maar verloor langzamerhand wat pionnen en meer, 1-3.

S.V. Doorn-Driebergen 2 Edese S.V. 213
1.Zijde van der, H. (Hans)(1260)Smit, T. (Tom)(1470) 1 0