Geen oliebollentoernooi?!, toch oliebollen!

Op Oudjaarsdag hebben Johan de Groot, Erik Corneth, Herman Schreuder, Sjoerd Bergman en Peter Rijsdijk bij alle leden een zak Oliebollen afgegeven. Een mooie afsluiting van het bijzondere jaar 2020.

Traditioneel spelen we het oliebollentoernooi. Oliebollen van de club, van Vroeg, mogen niet ontbreken. Dit jaar dus niet gewonnen, maar wel bezorgd, een mooie clubactie.

De leden die de oliebollen in ontvangst namen, waren aangenaam verrast. Goed om elkaar even gezien en gesproken te hebben. Laat ze goed smaken!

Het Corona-virus, de maatregelen om er mee om te gaan; het heeft grote impact. Onze normale clubactiviteiten liggen stil. Wekelijks wordt er wel op donderdagavond op chess.com Rapid gespeeld. Hiermee gaan we door totdat er weer ruimte wordt gegeven aan clubs om weer activiteiten te organiseren. Zodra hierover meer bekend is, worden de leden per mail en op onze clubsite geïnformeerd.

Mede namens bestuur wens ik iedereen een goede jaarwisseling, de beste wensen voor 2021 in goede gezondheid.

Peter Rijsdijk