Leden-updates

Hierbij een kort overzicht van de laatste updates, naast het gepubliceerde nieuws op de homepagina:

• 10-02-2024 Er is vanwege een zeer scheve verdeling van de leden over de groepen een versterkte promotie uitgevoerd van groep D naar C naar B naar A. Tevens zijn de degradanten van de groepen BCD niet gedegradeerd.
  • 10-06-2023 Er zijn diverse oudere columns alsnog toegevoegd aan de pagina “Gerrit Jan Hoevers”.
  • 10-06-2023 De columns van Johan de Groot, Jon van Midde en Gerrit Jan Hoevers zijn nu bereikbaar via de genoemde pagina.
  • Er zijn de afgelopen periode twee “in-memoriam” toegevoegd aan https://www.svdoorndriebergen.nl/over-onze-schaakvereniging/niet-vergeten/
  • 03-10-2020 Oudere berichten niet meer zichtbaar op de Home page. Na verloop van jaren loopt de home page over van berichten. Berichten van vorige seizoenen zijn hier nu niet meer zichtbaar. Ze zijn echter nog steeds aanwezig op de site en te vinden via o.a.:

Handige Links:

Indien leden toegang willen krijgen, stuur dan een mail naar de Webmaster.
Uit oogpunt van beveiliging kan er ’s nachts tussen 01:00-07:00 niet worden ingelogd.