Nominatie in ontvangst genomen

Gert Legemaat heeft als teamleider van ons 1ste team de nominatie in ontvangst genomen van de heer Nijenmanting van Heuvelrug Sport Initiatief.

Vrijdag  7 februari wordt de prijs voor sportploeg van het jaar op het Sportgala uitgereikt.

Elke inwoner uit de gemeente kan digitaal stemmen via www.heuvelrug.nl.

Het bestuur heeft namens de club de volgende motivatie, om de nominatie om te zetten in de uitverkiezing voor Sportploeg van het jaar, aan de jury gestuurd:

Tijdens het 85ste seizoen van de club wordt er geschaakt op het hoogste niveau.

Vanaf het seizoen 1988-89 speelde het 1ste team zonder degradatie in de 1ste klasse en is nu gepromoveerd naar de Hoofd Klasse A. Een teamprestatie van formaat.

Het team is Sportploeg van het jaar geworden omdat dit team niet alleen als team een topprestatie heeft geleverd. Tevens leveren de teamleden jaren lang grote bijdragen aan de club. De teamleden verzorgen de communicatie naar de leden (website & clubblad), ontwikkeling schaken ( analyse & rubrieken in clubblad), interne wedstrijdleider, jeugdschaak (clubkampioenen geven les), verzorgde materiaalbeheer en de nestor van het team was 10 jaar voorzitter.

De Sportploeg van het jaar levert een Top prestatie en maakt schaken voor alle leeftijden op alle niveaus mogelijk.

De Sportploeg van het jaar is volgens ons: Sv Doorn-Driebergen 1