Leden vallen in de prijzen bij toernooi van Moira-Domtoren

Het 57e Vierkampentoernooi van de Utrechtse schaakclub Moira-Domtoren zit er weer op. Dit jaarlijks terugkerend gezellige bekertoernooi verdeeld over drie speelavonden stond weer onder de leiding van de Moira organisatoren  Rijn de Jonge en Tjerk Hacquebord en dan kun je een perfecte organisatie verwachten.

Er waren 56 deelnemers verdeeld in vierkampen ingedeeld op gelijke elo. Natuurlijk werd er ook door leden van onze vereniging deelgenomen en zij vielen allemaal in de prijzen !!
Zo werd Willem Frouws winnaar van groep E met een score van 3 uit 3 , Peter Egelie winnaar groep F met 2,5 uit 3,Peter Rijsdijk winnaar groep K met 3 uit 3 en Jacques van Oostrom 2e in groep M met 1,5 uit 3.
Mocht je volgend jaar september nog een gaatje in je agenda kunnen vinden …..dan is dit schaaktoernooi zeker een aanrader.

(Verslag op de toernooisite met alle uitslagen en standen.)