Masterclass van Herman Grooten was zeer leerzaam!

De Masterclass Strategie van IM Herman Grooten afgelopen zaterdag was zeer leerzaam en plezierig. De training was aangeboden aan het eerste team voor het behalen van het kampioenschap en promotie naar de hoofdklasse en daarnaast waren alle andere leden ook welkom. Er werd gretig gebruik gemaakt van dit aanbod zodat zeker 20 leden weer wat wijzer zijn geworden!

De Masterclass Strategie bestond uit een aantal sessies waarin “Activiteit verhogen” en “Kwetsbaarheid wegwerken” werd behandeld. Naast uitleg, leuke en treffende voorbeelden waren er ook nog quizvragen. Halverwege de dag was er een goed verzorgde lunch waarna wij zelf aan de bak mochten. Ieder kon op zijn eigen niveau tegen een even sterke tegenstander bepaalde stellingen “uitspelen” welke daarna werden behandeld.

De hele sessie door had Herman Grooten op alle gestelde vragen een passend antwoord of anekdote. Alle deelnemers kregen nog een mooi naslagwerk met extra stof mee naar huis zodat je het nog eens rustig kon doornemen.

Een zeer geslaagde training!